Acai Berry – opinii, preț, în cazul în care să cumpere, originală, sau este în valoare de ea?

[Total: 0    Average: 0/5]

Acai fructe de padure sunt un brazilian „superfruit.” Sunt originar din regiunea Amazonului în cazul în care acestea sunt un aliment de bază.

Cu toate acestea, ei au câștigat recent popularitate la nivel global și sunt apreciați pentru a fi deosebit de benefice pentru sănătatea și bunăstarea.

Acest fruct violet închis pachete cu siguranță o mulțime de nutriție, și poate chiar avea unele beneficii de sănătate, inclusiv 5 descrise în acest articol.

Ce AreAcai Berry?

Acai boabe sunt de 1 inch (2,5 cm), fructe rotunde, care cresc pe copaci Acai palmier în pădurile tropicale din Europa Centrală și America de Sud. Ei au o piele violet închis și pulpă galbenă care înconjoară o sămânță mare.

Deoarece conțin gropi, cum ar fi caise si masline, acestea sunt punct de vedere tehnic, nu un fruct, ci mai degrabă o drupă. Cu toate acestea, acestea sunt denumite în mod obișnuit ca boabe.

În pădurea amazoniană, Acai Berry însoțească frecvent mese.

Pentru a le face comestibile, ele sunt înmuiate să se înmoaie pielea dur exterior și apoi piure pentru a forma o pastă de culoare roșu închis.

Ei au un gust pământesc, care este adesea descris ca o încrucișare între murele si ciocolata neindulcita.

FreshAcai Berry au o durată scurtă de viață și nu sunt disponibile în afara în cazul în care acestea sunt cultivate. Ca un export, acestea sunt vândute ca piureul de fructe congelate, pulbere uscată sau suc presat.

Acai fructe de padure sunt, de asemenea, folosite, uneori, la produsele alimentare aroma, inclusiv fasole jeleu și înghețată, în timp ce unele elemente non-alimentare, cum ar fi cremele de corp contin ulei de acai.

1. Sunt elemente nutritive care

Acai fructe de padure au un profil nutrițional unic pentru un fruct, deoarece acestea sunt oarecum ridicat în grăsimi și săracă în zahăr.

100 grame de pulpă de fructe congelate are următoarea defalcare nutritivă (1):

  • Calorii: 70
  • Grăsime: 5 grame
  • grăsime

  • saturate: 1,5 grame
  • Carbohidrati: 4 grame
  • Sugar: 2 grame
  • Fiber 2 grame
  • Vitamina A: 15% din DZR
  • Calciu: 2% din CDI

Conform unui studiu venezuelene, Acai Berry conțin și alte urme de minerale, inclusiv crom, zinc, fier, cupru, mangan, magneziu, potasiu și fosfor (2).

Dar unele dintre cele mai puternice beneficii de sanatate acai provin de la compuși de plante.

Cel mai notabil dintre acestea este antociani, care giveAcai Berry culoarea lor mov profund și acționează ca antioxidanți în organism.

Puteți găsi, de asemenea antociani în alte produse alimentare albastru, negru si mov, cum ar fi fasole neagră și afine.

2. Ele sunt încărcate cu antioxidanti

Antioxidanții sunt importante, deoarece ele neutraliza efectele daunatoare ale radicalilor liberi pe tot corpul.

Dacă radicalii liberi nu sunt neutralizate de antioxidanti, ele pot deteriora celulele și duce la o serie de boli, inclusiv diabetul, cancerul si bolile de inima (3).

Acai boabe au o cantitate extrem de mare de antioxidanti, tăiate din alte fructe bogate în antioxidanți cum ar fi afine și afine (4).

Conținutul antioxidant al alimentelor este măsurată în mod tipic de un scor de oxigen Radical Absorbanta Capacitate (ORAC).

În cazul acai, 100 de grame de pulpă congelată are o ORAC de 15405, în timp ce aceeași cantitate de afine are un scor de 4,669 (4).

Această activitate antioxidantă provine dintr-un număr de compuși de plante în acai, inclusiv antocianine (5, 6).

In 2008, cercetatorii au dat 12 voluntari de post Acai pulpă, suc de acai, suc de mere sau o bautura fara antioxidanții de patru ori diferite și apoi testate sângele pentru antioxidanți (7).

Atât pulpa acai și sos de mere niveluri ridicate antioxidante ale participanților, ceea ce înseamnă că compușii antioxidanți din acai sunt bine absorbite în intestin (7).

Este, de asemenea, indică faptul că celuloza acai este o sursă bună de antioxidanți decât sucul de acai.

3. Ei pot imbunatati nivelul de colesterol

Studiile pe animale au sugerat ca acai ar putea ajuta la imbunatatirea nivelului de colesterol prin scăderea colesterolului total și LDL (8, 9, 10).

Și este posibil ca aceasta ar putea avea un efect similar la om.

Un studiu 2011 a avut 10 adulți supraponderali mânca piureuri acai două ori pe zi timp de o lună. Per total, au avut total mai mic si colesterol „rau“ LDL la sfarsitul studiului (11).

Cu toate acestea, au existat câteva dezavantaje la acest studiu. A fost mic, a avut nici un grup de control și a primit fonduri de la un furnizor principal de acai.

In timp ce este nevoie de mai multe cercetări, este posibil ca antociani din acai ar putea fi responsabil pentru impactul lor pozitiv asupra nivelului de colesterol, deoarece studiile au legat acest compus de plante pentru îmbunătățirea HDL și colesterolul LDL (12).

In plus, acai contine steroli din plante, care împiedică colesterolul de a fi absorbit de organism (10).

4. Ele pot avea un posibil efect anti-cancer

In timp ce nimeni nu alimente este un scut impotriva cancerului de magie, unele alimente sunt cunoscute pentru a opri celulele canceroase de la formarea și răspândirea.

Studii Ambele eprubetă și animale au arătat acest tip de efect anti-cancer în acai (13, 14, 15, 16, 17).

La șoareci, pulpă acai a redus incidența cancerului de colon și de vezică urinară (14, 15).

Cu toate acestea, un al doilea studiu la soareci a constatat că nu a avut nici un efect asupra cancerului de stomac (18).

Cercetatorii au ajuns la concluzia ca acai ar putea avea un rol in tratarea cancerului in viitor, este nevoie de încă mai mult de cercetare, inclusiv la om.

5. Ei ar putea stimula funcționarea creierului

mulți compuși de plante în acai ar putea proteja, de asemenea, creierul de la daune pe măsură ce vârsta (19).

Mai multe studii au arătat acest tip de efect protector la sobolani de laborator (19, 20, 21, 22).

Antioxidantii din acai contracara efectele daunatoare ale inflamatiei si oxidarea in celulele creierului, ceea ce poate afecta negativ de memorie și de învățare (21).

Intr-un studiu, acai chiar a ajutat la imbunatatirea memoriei la sobolani imbatranire (22).

Unul dintre modurile în care creierul sănătos este sejururi de curățare celule care sunt toxice sau nu mai funcționează, un proces cunoscut sub numele de autofagie. Aceasta face ca modalitate de nervi noi, pentru a forma, îmbunătățind comunicarea dintre celulele creierului.

Pe masura ce varsta, acest proces funcționează mai puțin eficient. Cu toate acestea, in testele de laborator, extract de acai a contribuit la stimularea acestui răspuns „menaj” in celulele creierului (23).

Possible Inconvenientele toAcai Berry

Având în vedere că Acai este un fruct sănătos, bogat în antioxidanți, nu există o mulțime de dezavantaje pentru a manca.

Cu toate acestea, un cuvânt de precauție nu este de a supraestima pretențiile sale de sănătate asociate.

In timp ce cercetarea initiala este promitatoare, studii privind efectele sale asupra sănătății umane au fost mici și limitate.

De aceea, este important să se ia mențiunile de sănătate cu un bob de sare.

De asemenea, rețineți că, dacă o cumpărați ca o pastă de pre-prelucrate, verificați eticheta de ingredient și asigurați-vă că nu are ingrediente adăugate.

Unele dintre o cantitate de piure foarte mare de zahăr adăugat.

Cum sa mananci Acai

Deoarece freshAcai Berry au o durată scurtă de viață, acestea sunt în principal exportate și disponibile pe scară largă în trei forme principale -. Piureuri, pulberi și sucuri

Sucul este incarcat cu antioxidanti, dar este, de asemenea, cea mai mare din zahăr și lipsit de fibre. Deși, în cazul în care se filtrează, sucul poate conține mai puțini antioxidanți (7).

Pulberea livrează cantitatea cea mai concentrată de nutrienți, oferindu-vă fibre și grăsimi, precum și compușii din plante.

Acestea fiind spuse, piureul este, probabil, cel mai bun mod de a se bucura de aroma ofAcai Berry.

Pentru a face un castron acai, amestec piureului neîndulcite congelate cu apa sau lapte pentru a se transforma într-o bază cum ar fi periuță pentru topping.

Toppings pot include fructe sau boabe, fulgi de cocos prăjită, unt de arahide, penițe de cacao sau semințe de chia felii.

De asemenea, puteți un castron folosind pulbere acai. Se amestecă-l în rețeta dumneavoastră periuță preferată, apoi top cu dvs. preferate add-in-uri.

Linia de fund

Datorită conținutului ridicat de antioxidanți, Acai Berry au multe beneficii potențiale asupra sănătății.

Ei sunt încărcate cu compuși de plante puternice, care actioneaza ca antioxidanti si ar putea avea beneficii pentru creierul, inima si starea generala de sanatate.

Ele asigură, de asemenea, grasimi si fibre sanatoase, ceea ce le face un aliment sănătos, în general.

Bucurați-vă de acai ca periuță sau castron, dar ai grija pentru zaharuri adăugate, care sunt adesea găsite în sucuri și piureuri congelate.

Marjoleine Nines
Despre Marjoleine Nines Articolele 80
In het geval van Marjoleine Nines valt meer dan alleen op te letten, maar de twee grootste dingen die je moet weten, zijn dat ze sceptisch en empathisch zijn."" Natuurlijk zijn ze ook vooruitziend, rechtop en gevoelig, maar deze zijn ook in balans door haatgevoelig te zijn . Haar attente aard is echter waar ze zo bekend om is. Vaak zullen mensen erop rekenen en haar tolerantie vooral wanneer ze troost of steun nodig hebben. Niemand is perfect natuurlijk en Marjoleine heeft ook veel minder gunstige eigenschappen. Haar onaangename aard en obsessieve aard veroorzaken veel grieven op vaak persoonlijke niveaus. Gelukkig schittert haar empathie op de meeste dagen helderder.

Fii primul care comentează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.


*