Vitaelife Pharma Omega 3 – opinii, preț, în cazul în care pentru a cumpăra, originală, sau este în valoare de ea?

Vitaelife Pharma Omega 3 - opinii, preț, în cazul în care pentru a cumpăra, originală, sau este în valoare de ea?

Fitzgrave puterea Tobaccotobacco 7645 Vizualizări 1 comentariu

Beneficiile de omega-3 sunt cunoscute pentru toată lumea și nu mai este pusă la îndoială. Acest grup de acizi grași care se găsesc în multe alimente și este extrem de important pentru corpul nostru. Ce beneficii lor, în cazul în care acestea sunt și care omega-3 este necesar, în primul rând? Toate acest articol vorbesc.

Omega

Conținutul

Acizi grași nesaturați

Acizii grași nesaturați sunt ușor supuse oxidării și instabilă la tratament termic, astfel încât produsele care le conțin, este sănătos să mănânce prime. Mai mult decât atât, ele pot fi găsite mai ales în produsele alimentare vegetale.

Cu un consum adecvat de acizi grași nesaturați posedă multe utile calităților umane. De exemplu, ei accelera metabolismul, ajuta la reducerea poftei de mancare si pentru a minimiza producerea de cortizol, hormonul stresului, care provoaca mancatul in exces.

Acizii grași nesaturați sunt împărțiți în două grupe mari, în funcție de numărul de legături duble între atomii de carbon. În cazul în care legătura este una, acidul este un mononesaturate, dacă doi sau polinesaturat.

Omega-3 fac parte din grupul de acizi grași polinesaturați. În corpul uman care nu sunt produse și, prin urmare, sunt considerate esențiale. Fac parte din mai multe structuri – de exemplu, membranele celulare ale epidermei, mitocondrial; ajuta la eliminarea colesterolului nociv, au efect anti-inflamator puternic.

Beneficiile de omega-3

Omega

Femeile gravide și copii

In timpul sarcinii, femeile sunt adesea atribuite omega-3. Există o serie de motive serioase.

Cei mai importanți acizi grași polinesaturați reduce riscul de avort spontan și apariția toxicității în etapele ulterioare ale sarcinii, și, de asemenea, preveni posibila dezvoltare a depresiei la mama. Mai ales toxicitate periculoase, provocând înfrângerea multor organe și sisteme. Pe fondul acestei boli suferă de rinichi, ficat, sistemul nervos, crește tensiunea arterială și edem.

Sursa cea mai convenabilă de omega 3 este uleiul de pește, deoarece peștele conține mai mulți acizi grași. Dintre multele funcții pe care le are pe corpul femeii gravide, sunt următoarele:

  • Normalizarea presiunii și a fluxului sanguin
  • Protejarea celulelor vaselor sanguine
  • Reducerea posibilitatea dezvoltării nevrozei sau stres

Omega-3 au un impact pozitiv nu numai asupra mamei, ci și a fătului. Acestea consolidează starea de sănătate a copilului și de a contribui la dezvoltarea sa adecvată, pentru a preveni probleme cu sistemul digestiv. Și, în primele luni de viata copilul este adesea prescris de ulei de pește în prevenirea rahitismului.

Sportivii

Omega-3 este considerat o parte importanta a dietei din mai multe motive. Ei mențin sănătatea comună, crește rezistența, reduce riscul de a dezvolta boli cardiovasculare, au un efect tonic. Dar, mai întâi de toate grasimile polinesaturate sunt principala sursă de energie pentru orice atlet.

READ  Eco Slim - opinii, preț, în cazul în care să cumpere, original sau este în valoare de ea

Pentru pierderea in greutate

Ca să nu mai spun că acizii polinesaturați contribuie la arderea eficientă a rezervelor de grăsime. Dar ei sunt bine reducerea poftei de mâncare, și, în consecință, numărul de calorii consumate. Prin urmare, cu un aport adecvat de omega-3, activitatea fizică și alimentație sănătoasă poate reduce excesul de greutate.

Omega

Pentru piele

Pe piele omega-3 au o influență. Ele sunt importante din mai multe motive:

  • Se menține nivelul necesar de colagen. Cu varsta, valoarea sa este redusă treptat, elasticitatea pielii se pierde, organismul începe să apară riduri. Omega-3 inhibă acest proces.
  • preveni dezvoltarea de alergii ale pielii.
  • activ lupta cu boli de piele cum ar fi acneea sau dermatita. La om, dieta a fost nici o problema cu lipsa de acizi polinesaturati, astfel de boli sunt mult mai rare.
  • Omega-3 sunt antioxidanti puternici si proteja pielea de oxigen atmosferic dăunătoare.
  • proteja organismul de depresie. Stresul si oboseala afecteaza negativ toate sistemele și structurile corpului, inclusiv pielea.

pentru inima si vasele de sange

Sistemul cardiovascular omega-3 este important deoarece elimina excesul de colesterol. placi de colesterol depus pe pereții vaselor de sânge, reducând astfel elasticitatea lor și prevenind fluxul sanguin normal. Omega-3 reduc riscul de a dezvolta inflamație a mușchiului inimii si ateroscleroza, furnizează creierul și organele de alimentare cu sange normale.

Pentru imunitate

Omega-3 sunt parte a membranelor celulare ale sistemului imunitar, și sunt implicate în sinteza eicosanoidelor – substanțe care ghidează leucocitelor la locul inflamației. In plus, acizii grași polinesaturați parțial responsabil pentru creșterea temperaturii în timpul bolii, iar acesta este un moment important in lupta impotriva bolii.

Pentru imbinari

Omega-3 pozitiv afectează țesuturile cartilaginoase și osoase. Grasimile polinesaturate sunt implicate în formarea corespunzătoare a echipelor, crește cantitatea de lubrifiere sinovial, intarirea oaselor. Ele reduc riscul de fracturi in copilarie si maturitate, mentine mobilitatea articulatiilor si pentru a minimiza problemele potențiale cu ei.

Pentru mușchi

Omega-3 influențează creșterea proteinelor în organism și creșterea musculară depinde de sinteza. In plus, acizii polinesaturati au capacitatea de a crește dimensiunea unora dintre mușchii în secțiune transversală.

Semne de deficit de omega-3

Deficitul de acizi grași polinesaturați se observă în cea mai mare parte a populației lumii, în special locuitorii din țările dezvoltate. Motivul este simplu – mai puțină atenție este acordată produsul natural, rapid și nu întotdeauna alimente sănătoase cred mai ușor. Consumul de pește de mare gras a scăzut, în parte din cauza costurilor și a calității acestuia. Si din moment ce cele mai multe omega-3 conținute în pește, nu este surprinzător faptul că o lipsă de grăsimi polinesaturate a devenit un fenomen de masă.

Pentru a presupune că o persoană este lipsită de omega-3 pentru următoarele motive:

  • Probleme cu pielea. Glandele sebacee este perturbat, pielea incepe sa coaja si uscat pe cap si apare matreata.
  • slăbiciune musculară, durere și crize în articulații.
  • Pierderea de eficiență. La om cu deficit de omega-3, pot exista probleme cu memoria, percepția informației. Este dificil să se concentreze, distragere a atenției și de oboseală.
  • Un sistem imunitar slăbit. rezistenta organismului este redus, o persoană este mai susceptibil la boli.
  • viziune redusă. Ochii incep sa se usuce, cauzând scade acuitatea vizuală.
READ  Sweet Shape - opinii, preț, în cazul în care să cumpere, originală, sau este în valoare de ea?

În plus față de problemele de sănătate, lipsa de omega 3 cauze depresie, stare proasta, nervozitate. Indivizii pentru acest motiv, chiar și experimentat sinucidere.

Rata zilnică

Pentru a menține omega-3 normale in organism, este suficient de două sau de trei ori pe săptămână pentru a mânca pește gras. Dar dacă acest lucru nu este posibil, pentru a umple necesarul zilnic va ajuta Supliment.

o anumită valoare, ceea ce ar trebui să fie norma de zi cu zi, nr. Fiecare organizație științifică furnizează date diferite, dar cantitatea medie de omega-3 este în intervalul de 300-500 mg pe zi pentru bărbați și femei adulte. Potrivit Rospotrebnadzor, rata zilnică trebuie să fie 800-1600 mg.

Femeile gravide și mamele care alăptează au nevoie de 200 mg mai mare de, iar cererea medie a nou-născutului 50-100 mg.

Cu toate acestea, există boli în care consumul zilnic de omega-3 are nevoie pentru a îmbunătăți. Pacienții cu boli de inima, se recomandă ca 1000 mg pe zi, iar oamenii predispuse la depresie -. 200-2000mg

Omega-3 și ulei de pește:? Care este diferența

Unii oameni cred eronat că uleiul de pește și omega-3 – unul și același lucru. De fapt, diferența dintre ele este, și destul de substanțiale.

Uleiul de pește este alcătuit din mai multe elemente solubile în grăsimi, care se acumulează în ficat de pește. În compoziția sa conține gliceride, acizi grași polinesaturați omega-3 și omega-6. ulei de pește Farmacie constă, în principal din acizi grași omega 3,6 și vitaminele A și D.

Într-adevăr, cele mai multe omega-3 conținute în uleiul de pește. Dar, grăsimi polinesaturate în ea pentru conținutul total este mai mic decât al treilea, tot restul. – alte substanțe

Aplicație

Cel mai des omega-3 este disponibil sub formă de capsule. Ei coboară într-o farmacie fără prescripție medicală, cumpărare astfel încât să le poată cineva. În ciuda acestui fapt, înainte de a lua ar trebui să se consulte cu un specialist pentru a se asigura că medicamentul nu va provoca daune.

In scopul preventive pentru adulți, doar o capsulă pe zi, în timpul meselor sau imediat după aceea. Numirea ar trebui să dureze nu mai puțin de trei luni, în caz contrar, rezultatul nu poate fi.

Pentru scopuri terapeutice, doza poate fi crescută la două sau trei capsule pe zi, în consultare cu medicul dumneavoastră. Copiii sub doisprezece ani, este, de asemenea, necesar pentru a vedea un specialist.

Pentru a scapa de gustul neplăcut al uleiului de pește în cavitatea bucală, se recomandă să se includă în dieta de sucuri de fructe acide, muraturi solo sau varză acră.

Contraindicații

Există cazuri în care este contraindicata omega-3:

  • În cazul excesului de vitamina E
  • În timp ce luați preparate care conțin vitamina E
  • Dacă sunt sensibile la acizi grași omega-3
  • Intoleranța de omega-3
  • În cazul unei reacții alergice la pește sau a produselor sale.
READ  Choco Lite ciocolata pentru pierderea în greutate a scăpa de excesul de greutate!

Cum să utilizați în mod corespunzător de acid gras?

Cele mai bune produse care conțin acizi grași vor aduce în forma sa brută, de aceea este recomandabil să nu le expune la un tratament termic sau supus la minim. Pentru a evita problemele din cauza lipsei de acizi polinesaturați, se recomandă să respecte următoarele reguli:

  • Alimentați salate proaspete cu ulei vegetal – pentru prajit își pierd proprietățile lor utile
  • .

  • Nu depozitați ulei în lumină, și chiar mai bine pentru ei să găsească un container închis.
  • Atunci când cumpără acorda preferință nu este înghețată și pește crud.
  • Atenție la nuci. – câteva sâmburi conține aport zilnic de acizi grași

Dacă vă apropiați de pregătirea dieta bine, acizi grași conținuți în produsele alimentare va fi suficient pentru a oferi tot corpul lor. Copil de acizi polinesaturați necesare în jumătate până la două ori mai puțin decât un adult, este de asemenea important să nu uităm.

Harm și supradoza

Când luați omega-3 pot fi efecte secundare. De exemplu, uneori simptome asemănătoare administrarea – greață, diaree, și chiar vărsături. Persoanele cu alergii de pește poate provoca umflarea, erupții cutanate pe corp. În aceste cazuri, trebuie să încetați să mai luați și să se consulte un specialist pentru consiliere. Cel mai probabil, omega-3 va trebui să fie înlocuit cu un alt medicament.

Overdose, de regulă, are o reacție negativă. Chiar dacă rata de zi cu zi este depășită, nu amenință corpul.

Produsele alimentare care conțin omega-3

Produsul cu cel mai mare continut de omega 3 este pestele gras. Această listă poate include păstrăv, sardine, somon, somon, hering, cambulă și macrou. O mulțime de grăsimi nesaturate și alți locuitori subacvatice -. Stridii, homar, scoicile

În plus față de pește, o cantitate suficientă de omega-3 conținute în uleiuri. – in special rapita si masline, semințe de in, nuci, salată, varză, broccoli și unele leguminoase

Top 5 suplimente

Există mai multe produse pe bază de acizi polinesaturați. Nu este mare diferență între ele, singura diferență este producător și dozarea substanței. În ciuda faptului că zeci de astfel de aditivi, în special populare în Rusia, a achiziționat doar câteva:

  • Omacor. Un medicament german, cel mai adesea atribuite la adulți cu risc de infarct miocardic. Ca o cerință zilnică de o singură capsulă pe zi.
  • Vitrum Cardio omega-3. Produs in SUA. Previne dezvoltarea bolilor cardiovasculare, este luată o dată pe zi. O capsulă a medicamentului conține 1 g de omega-3.
  • Doppelgerts este un alt supliment de producție germană. O doză conține aproximativ 800 mg de grăsime somon.
  • Omeganol Forte este conținut ca și acizi grași omega-6 omega-3 și. Suplimentele iese în evidență printre cea mai mică valoare anterioară.
  • Suplimentul Nutrilite din Statele Unite ale Americii. Acceptate în cantitate de două capsule pe zi.
Anja Ulf
Despre Anja Ulf Articolele 110
Många kan sägas om henne, men kanske viktigast är att hon är hänsynsfull och uppenbar. Naturligtvis är hon också disciplinerad, rolig och tillmötesgående, men de är i kortare utbud, särskilt med tanke på att de är blandade med att kräva som väl. hennes omtänksamma natur men det är vad hon är så omtyckt för. Vänner tenderar att räkna med det och hennes humoristiska känsla när de behöver cheering upp.Ingen är perfekt självklart och Anja har en rad brister att hantera också. hennes tanklöshet och skönhet natur gör inte det största företaget och gör saker obekväma minst sagt. Lyckligtvis är hennes snabba natur vanligtvis där för att hjälpa till med att mends saker när det behövs.